Tørrtreningsutfordring, 1. til 8. September

Tørrtreningsutfordring, 1. til 8. September 2016

Hva:

  • Post en kort video av deg selv, 10-15 sekunder lang.
  • På videoen må du oppgi «dagens kode», som vi vil publisere hver dag på Hitfactor sin facebook-side. Dagskoden blir brukt kun for å unngå at noen jukser og filmer flere videoer på en dag.
  • Videoen skal inneholde: Dagskode og minst én gjennomføring av valgfri drill.

Premie:

  • Hovedpremien blir den personen med flest videoer / «entries» i konkurransen. Er det to eller flere som har like mange, vil vi gjøre en trekning blant de aktuelle finalistene.
  • Premie leveres av: 2alfa – www.2alfa.no

2alfa_logo

Hvem:

Alle kan delta!

Hvor:

Generelt:

Har du ikke tørrtreningsskiver, anbefaler vi at du printer ut og får laminert noen. Skriv ut både i «pappfarge» samt hvit, slik at du også kan få NS og tighte skudd.

Du kan også bruke våre tørrtreningsvideoer, som du finner her: https://www.youtube.com/channel/UCxns6bXX-b8B0O2eMi3c57g/playlists

Hvorfor:

Hitfactor ønsker å bidra til å motivere til vekst og utvikling av skyttere på alle nivåer. Vi tror dette kan være med på å øke interessen for tørrtrening, hvis man tar en slik utfordring og virkelig gir tørrtrening en sjangse i sitt treningsregime.
Fordelene med tørrtrening er mange, for eksempel vil man kunne ha mange tusen repitisjoner uten at det koster en eneste krone – og som en bonus behøver man ikke å organisere en tur på banen for å få det til. 15 minutter hver dag er alt som skal til, for å raskt se resultater (forutsett at man gjør tørrtrening korrekt, og er ærlig med seg selv og siktebildene man har.)

Da gjenstår det bare å ønske lykke til!

Posted in HitFactor-driller, Nybegynnere, Quicktips, Tørrtrening, Trening.

Joakim

Joakim er en av initiativtakerne til Hitfactor, og startet Hitfactor i 2014.
Joakim har skutt IPSC siden 2013, og holder seg normalt sett i Production-divisjonen.
Han liker også å hjelpe nye skyttere, så har du noen spørsmål, kontakt han gjerne om det er på banen, facebook eller epost.